Freeedag! ♥

Fredag idag, härligt är det! (:
Vaknade typ helt sent idag, eller vid 7-tiden. Det är lite dåligt för förr vaknade jag runt halv 7, men har nu på senste tiden börjat vakna runt 7-tiden, vilket gör min morgon stressad, höhö.
Men fast jag hade väldigt bråttom imorse, så hann jag både duscha, klä på mig, sminka mig, diska, städa och packa klart min packning till hemresan. ^^ Så duktig jag är! 
 
Aja, nu är det ca. 20 minuter tills jag slutar och tar helg, nice! 
Vi håller just på nu att diskutera om vad vi tycker om Facebook och sånt. Rätt intressant och roligt också! Innan såg vi också på South Park som också handla om Facebook, haha. ^^
Det sämsta med den här tiden nu efter skolan kommer bli rätt stressad, för jag ska hinna med tåget till Svedala, men måste hem om och hämta min packning och sedan ta mig ner till stationen på något sätt, aja. Vi får se hur det går! hehe.. 
 
Jag uppdaterar senare. Vi hörs, puss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0