En sån torsdag som man bara vill kalla för fredag!

Tja! 
Hemkommen för ca. 10 minuter sen, efter en ganska dryg skoldag och jag blir så irreterad över att jag är förkyld! Det är asjobbigt! Jag vill ha ett botemedel mot förkylning, som gör att man blir frisk på typ 2 dagar, det hade varit nice om det existerade! :D
 
Idag har jag haft EK (Estetisk kommunikation) och Matte. På EK:n fortsatte vi med våra "personliga collage" och jag blev helt klar med mitt! Jag blev ganska nöjd faktiskt! tumme upp på det! (y)
 
 
Sedan hade vi matte och då hade vi matte-prov. Jag är inte jätte duktig på matte och sånt, har lite problem med det och oftast när jag har gjort prov, så har det gått dåligt.. vilket gör att jag har slutat fundera på vilket betyg jag kommer få eller om det går bra eller dåligt, för jag blir bara besviken på mig själv om jag får sämre än vad jag trodde. Men, jag hoppas/tror att det denna gången gick bra. :) Håll tummarna för mig, snälla! ♥
 
Eftersom Hanna ska på ridning ikväll, vilket hon gör varje torsdag så ska jag spendera kvällen med Ellie & Mattias, antagligen. Ska bli kul! Hoppas ni får en bra kväll, nu ska jag laga mat till Hanna, så hon hinner med sin buss, höhö.
Puuuuuuuuss 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0