En lugn lördagskväll är aldrig fel? ;)

Här ligger jag på mitt rum, på golvet, bakom/framför datorn.. (vet inte hur man skriver/säger det ^^)
Jag gör iallafall inte så mycket ikväll, typ spelar massa musik och smsar med folk ^^ håhå
Intressant lördagskväll.. ! ;)
 
Nej, men hade tänkt att jag skulle ha filmmaratons kväll ikväll, men det sket sig.. Jag glömde bort att jag hade tänkt på det, haha ^^ fastnade vid datorn, kan vi ha som ursäkt, haha! ;)
 
Idag har jag varit i stan med bara Ellie först, sedan kom Hanna också in till stan. Det var så vanligt väldigt kul & mysigt! Fick också har pratat ut med Ellie, vilket kändes väldigt skönt, hehe (personliga saker). Fick även köpte ett par skor och lite annat smått & gott!
Åkte sedan hemåt runt 5-tiden och åt då en väldigt god måltid med mina älskade föräldrar, håhå. ♥
 
Imorgon ska jag upp helt tidigt för att åka med hela familjen till Ystad saltsjöbad och äta frukost där, med min morbror och moster, ska bli mysigt och gott! hehe :)) Pannkakor och sånt gott till frukost (y) ♥
Efter det drar jag mig tillbaka till lägenheten i Ystad, ska städa och tvätta och sånt + plugga lite. :)))) Kanske till och med ut och springa? niice! Vi får se ;)
 
En bild som min pappa har fotograferat på mig, som jag gillade! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0