Brand eller bränd mat?

Kom hem från skolan och var jätte trött, mådde inte bra och ville bara sova. Bytar om tills mjukis och lägger mig på soffan för att sova, somnar och sover i ca. 15 minuter.. Vaknar sedan av att det plingar as mycket på dörren och någon knackar.. jag fick typ panik! Men det var bara Adam som ville låna saltet.. 
 
Sedan tänkte jag "ähh.., jag försöker somna igen, så sover jag tills Hanna kommer hem" 
Vad händer då? Jo, brandlarmet startar, igen... (andra gången denna veckan..) 
Men varför det starta vet jag inte, följde inte upp vakten och tittade efter vad som hände, utan Hanna kom gående när alla står där utanför, så vi gick och handlade istället, för vi visste att det inte var så seriöst. Det är oftast inte så seriöst i den här byggnaden om brandlarmet går, för brandlarmet här är så känsligt att bara man bränner vid maten lite eller inte har igång fläkten när man lagar mat så startar det, asdrygt faktiskt..! 
 
Menmen.. Just nu sitter jag här i soffan och tänker efter vad jag ska skriva och chattar med Gabriel på Facebook,  kulkul! :) Ikväll händer inget speicellt typ, plugga lite kanske och snacka med min sjuke kompis, håhå! (bokstavligen sjuk, inget smeknamn då ;)) hihihi (a)
 
Aja, ha en bra kväll! Jag uppdaterad antagligen senare! Puss :*
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0