Almost 16.

Sov lite för länge idag, igen.. haha! 
Två dagar i rad nu, lyckat! ;)
 
Aja, det är skönt och sova iallafall! :)
Sitter just nu på foto-lektion och vi har som uppgift att fota jul-bilder, men jag är typ helt borta i huvudet. Vet inte hur eller vad jag sak göra. Men det kan vara en traditionell julbild eller icke tradionell. Har ni några idéer eller tips på vad jag kan göra? 
 

Idag är det 1 dag tills jag fyller år! & på torsdag kommer Markus och Ellie hemma till oss, wiie! :)) 
och ikväll är jag själv hemma :(, eller så är jag med adam! :)) 
Och på fredag blir det att gå på bio och se twilight med min älskade syster, ska bli kul! ♥
 
Men iallafall, har ni några idéer eller tips, så lämna en kommentar! hihi :) 
Ha en bra onsdag, puss! :* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0