Allt & ingenting.

Sitter just nu på en idrottslektion, håller på spela innebandy. Fast vi spelade precis, mitt lag. Två andra lag håller på spela just nu. Jag tycker jag ändå är lite bra på innebandy, höhö. Det ska vara innebandy-tunnering på min skola om 2 veckor, ska jag vara med kanske? :)

Ikväll är det badminton-träning igen efter 2 veckors uppehåll, ska bli kul! :)
Och fast jag är rätt trött ida och hängig, så ska jag hålla ut och träna ändå!

Jag fyller år om 10 dagar, jag längtar! <3

Det har varit höstlov också, vad har ni gjort? :)

Jag var på emporia med några kompisar i onsdags, också gick vi på bio. Vi såg bitchkram, det var faktiskt väldigt bra, fast ändå blev jag lite besviken.. :/

Nu ska jag återgå till lektionen. Hejdå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0