Härlig fredag med härligt väder! ♥

Kom för några minuter hem från min kompis Hannas teaterföreställning, de hade gjort en teater av boken/filmen "Oliver Twist". De var väldigt duktiga, tyckte jag, för deras ålder.

Fredag idag, dagen i skolan har varit rätt chill, sånt underbart väder hela denna veckan! ♥ Efter skolan följde älskling♥ med mig hem och vi låg mest ute och myste i solen, spelade också badminton. Älskar verkligen att spela badminton, det är så kul, samtidigt får man träning! hehe (:
Imorgon blir jag och mammsen hämtade av några kompisar också drar vi till Malmö. (: Vi ska på bl.a informationsmöte hos STS. Eftersom jag ska på språkresa i sommar, ska bli såå himla kul! :D Lääängtar as mycket! ♥
Sedan efter mötet och lite shopping i  Malmö åker jag till älskling♥ och sover där, myyysigt! ♥
Vi ska bl.a se Eurovision Song Contest och se hur det går för Sverige! ((: håller tummarna! ♥
Det är sjukt om bara några veckor slutar vi skolan (jag slutar nian?!) och då är det börjar äntligen mitt sommarlov, ska bli riktigt härligt! (: Fast dock kommer jag inte vara så mycket i Sverige under mitt sommarlov, vilket är lite sorgligt.. /: Men samtidigt ändå väldigt spännande att vara utomlands så mycket! =)
Men när vi ändå snackar om skolavslutning och sånt. Så skulle jag verkligen behöva lite hjälp! Vad tycker ni? ♥

Skulle verkligen uppskatta tips & råd från er!

Så om ni skriver en liten kommentar om ert omdöme till dessa två klänningar så skulle jag bli oerhört tacksam! ♥

 

Nu ska jag gå ner och göra mig i ordning, sedan sooova! ♥ Nea är trött! ;o

Natti Natti! ♥

(En bild på mig från imorse! ♥)


Kommentarer
Postat av: patricia

Ta den vita klänningen ! (:

Svar: Det gjorde jag också. :)))
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-06-02 @ 08:48:16
URL: http://bborglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0