Klippt mig!

hejjhej!
Skolan idag har varit chill, inte hänt så mycket. Men så är det nu de 2 sista veckorna.. Lärarna hittar på extra uppgifter för att vi ska slippa sitta helt rastlösa på lektionerna, så onödigt! Kan egentligen lika bra vara hemma, men visst man har inte visst antal timmar att vara i skolan, men seriöst varför vara i skolan om man inte lär så något?, vilket vi inte gör dessa 2 veckor..
Aja, Varit i skolan idag, som jag skrev. Efter skolan tog jag bussen in med Ellie och älskling in till stan. Jag gick och klippte mig, ellie hängde med! (:

Jag ser ut så här nu...


Haha, nej men så här...

(lite kortare kanske, hehe.)

Aja, efter jag hade klippt mig gick Ellie och jag och köpte vars en "sub" på subway och åt och snackade lite innan min näst sista lektion på musikskolan började. Solen sken och god "mat", perfekt!

Aja, nu ska jag snart sova, nattinatti! (: Ni får en bättre bild på mitt hår, någon annan dag! :)

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- Ny tävling! Vinn en valfri Ziperall:

http://adaras.se/2012/june/vinn-en-valfri-ziperall.html#comment

Kul om du vill vara med :D

Kram

2012-06-07 @ 22:04:30
URL: http://adaras.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

ser jättefint ut ju :D

Svar: Tack så mycket! Jag trivs i det nu! :)
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-06-09 @ 21:36:55
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0