måndag.

Visst älskar ni också känslan när man kommer hem från skolan, sätter sig vid datorn och chillar och vet om att man inte har några läxor?
'Hehe, det gör jag! Så kände jag idag. Jag kom hem, lagade lite mat till mig själv, gick upp på mitt rum och valde en film, satte mig nere i vardagsrummet, startade filmen och åt vid tvn. :)) Riktigt niice! (y) haha ^^
Snart är det veckan också förbi, fast tyvärr blev min lediga dag (onsdag) förstörd.. pga att min pojkvän inte fick sova över hos mig.. :( Vi skulle på onsdagen åka och titta på Hannas hästuppvisning, men nu blir det antagligen inte så eftersom jag inte vill åka dit själv, tack min ananaser! ;o

aja, bajs!..
Snart slutar vi skolan och det ska bli så sköönt! Då slutar jag grundskolan, häärligt! (: Fast jag gillar inte känslan när man har slutat på en skola och ska börja på en ny. Man vet inte riktigt vad man ska gå och göra liksom, hehe. Lite läskig känsla.. x) Den känslan kommer jag få den 20:de Augusti. Wääääh! Blir nervös bara av tanken. haha!
Ska fortsätta kolla kläder nu. Ni får ha en bra kväll, haay!

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Spännande med språkresa, Simon tycker det är bland det bästa han har gjort ;)

Svar: Jasså? Har han också varit på språkresa? Var va han någonstans då? :)
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-06-04 @ 19:54:37
Postat av: Lena Björndahl

Simon var i England, jag tror det var Brighton.

Svar: Ahaaa :)
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-06-24 @ 14:27:11
Postat av: Hanna

Dom sakerna du har på bilden, var kan man hitta dom? <3

Svar: Det är från Mylovebasket.com och jag tror kläder och allt det kommer från lite olika ställen. var vet jag tyvärr inte :/ <3
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-07-15 @ 18:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0