Tiiisdag, ledig imorgon! (y) ♥

tjaa! (:
Tisdag idag, lediga imorgon, riktigt härligt! ♥
Ska typ ta det lugnt på förmiddagen, fram till 2-tiden typ. Ska träffa Hanna och Ellie i Anderslöv då för Hanna ska ha riduppvisning och både jag och Ellie ska titta på den, ska bli kul! (:
Idag har jag varit i skolan, som vanligt såhär mitt i veckan och sånt.. Efter skolan åkte jag in till stan med Ellie och Hanna. Höll på missa bussen när vi skulle åka från Anderslöv till Trelleborg pga att jag glömt mobilen i klassrummet som låg på laddning.. *suck*
Aja, som tur hann marcus och jag med bussen, pga en liten joggingtur, haha x).
Men nu ska jag se film, ha en bra tisdagskväll! haaay! ♥


Någon bild som jag tog någon morgon, haha. Helt osminkad också, tror jag. :/ ♥

Kommentarer
Postat av: pojkvänmakke

smink eller utan smink, du är alltid lika söt <33 Puss

Svar: Hiihi naaaw, tack bebe! <3333 puss! <3
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-06-05 @ 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0