Uppdatering från Tyskland!

Nu är vi i Tyskland, har kört ungefär 70 mil idag, rätt långtråkigt för oss där bak i bilen dock. Har sovit ungefär 3 timmar idag i bilen, haha. Så är inte så trött just nu, hehe. 
 
Vi har checkat in på ett helt awesome hotell här i Tyskland, med typ massa hästar som tränar på ridbana brevid hotellet och en borg som ligger på toppen av ett berg där vi var uppe och tittade och fotade massa coola bilder. :) Här var även väldigt god mat för att vara Tyskland, medans jag själv inte är så förtjust i tysk mat. 
 
Vi ska snart börja göra oss i ordning för att gå och lägga oss eftersom vi ska upp tidigt imorgon, ska försöka komma iväg tidigt. 
 
- En spännande sak som händer imorgon är att vi får reda slutliga antagningspoängen till Gymnasiet, är helt nervös, hehe! Hoppas verkligen jag kommer in på mitt första val, annars spricker hela min plan.. :( 
 
Aja, ni får ha en bra kväll! Imorgon kommer antagligen en uppdatering hemifrån om jag har tid & ork!
Godnatt! ;*
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Då hoppas vi på det då :)

Svar: Hehe yeeess! Ska försöka hinna & orka! :)
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-07-02 @ 23:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0