tiiiisdag!

Förlåt att jag inte bloggat nu på sistone.. :/ 
Haft mycket att göra, umgåtts med älskling och kompisar. Har lika mycket att göra denna veckan också. Ska bl.a Packa, Städa, Umgås med älskling♥, In till Malmö och handla saker till resan, miiiin språkresa! hiiihi x)
 

Inatt har iallafall Ellie sovit här, hehe. Vi uppe allt för länge, höhö.. Vilket gjorde att vi gick upp allt för sent, hehe. Enligt mig själv! x) Aja, nu har vi precis ätit lunch typ, Ellie gick in och duschade precis och jag ska plocka undan lite så länge, sedan ska jag själv duscha. Sedan ska vi fixa med lite fotoutrustning för vi 5-tiden kommer Ellies syster hit och då ska jag fota dem två, ska bli skoj! (:
 
Aja, ska städa nu! Ha en bra dag! 
Bloggar antagligen senare ikväll, ska på Zumba ikväll också med Ellie. :)
 
Imorgon blir det bara städa & packa för mig i 2 dagar framåt, på fredag blir det in till Malmö stad. 
 
Pusshej! ♥
 
En bild från semestern. Det är i Italien, I Livigno som ligger i Alperna. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0