Home sweet home! <3

Nu är jag äntligen hemma igen, rätt skönt ändå! 
Just nu sitter jag i min säng och dunkar musik, håller också på att packa upp mina saker, fast har tagit en paus nu bara för att uppdatera bloggen. Tänkte visa er mina saker som jag köpt under hela resan, fast det blir ett eget blogginlägg om det, sedan ska jag ladda över alla bilder och rensa & fixa, sen blir det ett blogginlägg med massa bilder också, så håll ut! 
 
Resan hem gick bra, vi körde ca. 60 mil idag och både Hanna och jag sov ungefär 26 mil, haha. Vi var dock lite trötta, hehe. Kom i säng lite sent igår, Men.. anledningen till det är att både Hanna och jag ville ju såklart veta om vi kom in på våra gymnasieval som fick reda på idag, men vi satt upp till 00,01 för att se om det gick och se då redan, och vet ni vad? Det gick!  & vet ni vad? JAG KOM IN!! hiihi (a)
 
Awesome! Vidare mot Ystad alltså, med Hanna!
 

Nej, nu måste jag fortsätta packa upp och fixa med allt! Imorgon ska jag & (kanske Hanna) träffa Ellie! Ska bli fun fun fun! ((((:

Kommentarer
Postat av: ellie

HAR SAKNAT ER SÅ JÄÄÄVLAAAA MYCKET!!!!

Svar: hiiihi ,HAR SAKNAT DIG MEEED! <333
NEA DEN LILLA / Linnea

2012-07-03 @ 20:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0