En hälsning från Italien, från ett annat ställe än innan! <3

Sitter just nu i vår lägenhet här i Livigno i Alperna. Jätte fin lägenhet har vi fått! :) 
 
Idag har vi åkt runt och gjort lite olika saker bl.a gått på stan i massa olika affärer, tagit skidlift upp till toppen av en skidbacke. ^^ as ballt för de körde med mountbikes där nu, så vi gick runt och fotade lite. :) 
Lägger upp bilder senare, typ på onsdag eller torsdag. :) Så håll ut! ^^
 
Vi har också varit och fotat marmota, som är ett djur som lever här i Alperna som liknar lite smått en bäver. :)
Så här ser det ut.. (får bli en google bild) 
 
 
Nu ska jag fixa mig lite, sen ska vi ut och äta hanna, mina föräldrar, en italiensk kompis till oss och jag. Ska bli gott! Ni får ha en bra kväll! (:
 
Jag hoppas på en bra natt, min natt tills idag var inte alls bra, jag mådde kasst.. spydde typ 5 gånger.. :(
Aja, min kropp var chockad med tempraturen och höjden här. :) Eftersom vi nu levt i 2 veckor med ett klimat nere vi havet och 30 grader varmt och åker sedan vidare till ett klimat med 20 grader varmt på 3000 möh. 
That´s my reason. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0