min kära helg! ♥

Tjaa!
Nu har precis min kära vän Ellie åkt hem.
Hon kom hit innan idag vid 1-tiden. Vi har sett film, umgåtts med min familj, passat min systerson och skrattat, som vi alltid gör. :p
Har inte bloggat sen i fredags. Men det blev som sagt inte så mycket pluggande i fredags, låg mest och såg film.
Jag såg "Easy A" och började se "Kyss mig", men det var inte alls bra, tyckte jag, Så såg inte ens klart den. x)

I Lördags åkte jag och mina föräldrar över till Danmark för lite shopping. Vi åkte bl.a till en italiensk affär för min mamma är sånt italien-freak och till Fields. Älskar verkligen fields! ♥ Speciellt på andra våningen där alla klädesaffärer är, höhö. x)

Litet collage av de affärer som fanns där! ;)



Iallfall fick köpt lite saker också! (förresten böckerna köpte jag på bok-rean, höhö)


Ett av linnen jag köpte! Från Carlings..


Ett annat linne jag köpte, från H&M..


Ett annat sånt vårigt/somrigt linne som jag köpte, från H&M..


Och ett annat linne jag köpte, från H&M..


Mina öhm.. "Snygga" naglar.. ^^


Hittade också en väldigt snygg vårjacka på Vero Moda, men köpte den dock inte tyvärr.. :(

Imorgon är det skola och det ska bli ganska drygt tyvärr.. :(
Ska antagligen hem till Hanna imorgonkväll också och sova där. För mina kära vän Hanna ska på Audition på X-factor i Malmö. Ska bli väldigt spännande och önskar henne all lycka och hoppas att hon går vidare! =)

Nu ska jag ner o fixa kläder till imorgon, ha en fortsatt bra kväll, hay!
Kisses!



Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggt ! :)

2012-02-26 @ 21:34:39
URL: http://saaran.blogg.se/
Postat av: nea lover

shiiit, min tjej borde bli modell ❤ ❤ jätte fina kläder du har köpt söti :)) love you !

2012-02-26 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0