IT´s SO FLUFFY! xD

Förlåt bloggläsare för att jag inte bloggat..

har haft en tanke hela veckan att jag skulle ha bloggat, men det har aldrig blivit av.. :/
Det har hänt en hel del i veckan t.ex:..
- Det var Alla ♥-nsdag i tisdag, den spenderades med min gulliga pojkvän. Vi hade det jätte mysigt! Låg och såg film och åt god mat! ^^
- I onsdags var jag & min skola på en teater, om typ nätmobbing (sa lärarna att det skulle va), men jag tyckte mer det var typ om hur vi tonåringar är idag, typ lite om facebook, youtube, twitter.. Att man ska vara försiktig med vad man lägger ut. Men den var jätte bra och rolig! Teatergruppen som hade gjort teatern hette "Ung Utan Pung", man kan gå in på deras facebook sida och läsa mer där. ;)
- Och i torsdags i skolan så hade vi halvdag med vanliga lektioner och resten av dagen hade vi typ "temadag" där vi hade 3 olika stationer med typ värderingsfrågor eller vad det heter. Det var rätt tråkigt dock, men, men..
- I fredags hade jag och min kära skola studiedag, höhö. Då tog jag bussen in till Trelleborg, gick till ICA köpte frukost till mig och Ellie, gick hem till henne, åt frukost med henne. Sedan städa vi hennes rum, träffade Svenne och Melker, umgicks lite med dem. En trevlig dag, helt enkelt! Sedan när jag skulle åka hem så hängde Ellie med hem till mig och kvällen spenderades med Ellie, vi hade trevligt! (:
Och inatt sov hon här också, vi satt och snacka skype hela kvällen, haha och såg film! Mycket trevlig kväll & flummig! ;p

Idag vaknade vi vid 9-tiden, åt frukost med mina föräldrar, sedan såg vi film.. (: #"Dumma mej" för tredje gången. (asså filmen ;))
Den är rätt bra! & jag är helt kär i denna lilla flicka/tjejen. Så jäävla gullig! (a) "It´s so fluffy, I´m gonna diiiiie! xD"




höhöhö xD
Snart ska Ellie åka hemåt, sedan till Kalas. Själv ska jag & mamma snart åka och hämta lilla Melker, ska passa han. För min syster & Svenne ska på biiiiiiiiiio! HAVE FUN! ((:  Också så måste jag ju plugga lite! ((:
Have a good day folks! x) ciiiiiiiiiiiiao!




Kommentarer
Postat av: Nea-lover

oj vad mycket som har hänt <33 thihi tack för den fina stenen <33 älskar dig !

2012-02-19 @ 18:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0