Mysmorgon! ♥

Jag vaknade upp runt 9-tiden idag av att min syster och Melker kom och väckte mig. När jag kommer ner till köket så har min älskade mamma fixa världens julfrukost, som var jätte god. Efter frukosten satt vi bara och titta på tv och jag busa lite med älskade Melker. Just nu ligger jag i min säng på mitt rum och tittar på film. Jag tittar på "Soul Surfer". Om ni inte har sett den, så borde ni! Den är verklighets baserad och handlar om en tjej som surfar. Sedan en dag när hon surfar så blir hennes arm avbiten av en haj och hon får sedan lära sig att hanskas med bara en arm och lära sig surfa ändå och följa hennes drömmar om att vinna reigonaltävlingen (?). 
 
När jag sett klart denna filmen ska jag börja fixa mig, sedan drar familjen in till Malmö med min moster & morbror och ska se på teater och äta på restaurang. Ska bli trevligt & mysigt! (:
 
Hoppas ni har en bra lördag, puss på er! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0