Musikhjälpen är igång, önska en låt och donera pengar! ♥

Sitter här hemma i lägenheten och lyssnar på musikhjälpen. Tycker det är väldigt roligt och trevligt att lyssna och dels titta på (svt play). Jag slutade idag vid 1-tiden, eftersom jag gjorde mig skuldfri med mattestugan förra tisdagen ju, awyeah! ;) 
Haha ^^
 
Så sitter just nu och bara chillar. Hanna kommer hem om cirka 1,5 timme och jag sover antagligen då, haha. Isåfall somnat av uttråknad. Först funderade jag på att åka in till Malmö för att titta på musikhjälpen, höhö. Men hade ingen att åka in med, så jag struntar antagligen i det. 
 
Ikväll blir det träning och chilla, tror jag. Jag är pluggfri eftersom plugget jag hade till imorgon, det gjorde jag i skolan. Nice nice! (: 
Ska bli kul med träning ikväll! Jag hoppas med lite blandat ikväll, gärna mer styrketräning än spelande, tror jag. Jag vill ha träningsvärk, fast ändå inte. höhö ^^Det är en skön känsla, men ändå inte.. x) Ni förstår mig! 
 
Jag har inte så mycket mer att skriva. Men ni får ha en fortsatt bra dag! 
Kram! ♥
 
(Jag ska dra ut och fota nu, så publicerar en bildbomb senare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0