Lyckad studiedag! Fylld med vadå?

Tja!
Fick handlat nästan alla julklappar som skulle handlas, ska bara fixa lite till pappa och Markus julklapp, sen är jag färdighandlad! :)
 
Vi har haft minijulafton här hemma ikväll, eftersom min syster, Svenne och Melker inte är hemma i jul. Jag fick ett presentkort på Åhlens och ett par jätte mysiga inneskor, blev jätte glad! :D
 
Just nu håller jag på och sitter och fixar med lite kort och sånt, kan inte berätta för mycket för har vissa läsare som inte får veta så mycket om det här, hehe.
 
Hoppas ni har en bra fredag! & ni får ha en fortsatt bra fredagskväll, puss på er! :*
 
En glad Melker!
 
Mycket god förrätt som mamma gjorde, jag älskar mammas mat!
 
En ful jag i lockar, jag passar inte i lockar, höhö. x)
 
(Ursäkta för bildkvalitén, är vid mamma & pappas dator och det här är Instagram´s bilder. (@Linneaandreasson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0