Lucia 2012. ♥

Har just nu rast här i skolan. Var innan på Ica med Linn och köpte lusskatter och lite dricka, så man har tillräckligt med energi till resten av lektionen. ;)
Har ni ätit någon lussekatt idag? 
 
Niceness, nu börjar det snöa hääär! hiihi, love it! ♥
 

Jag ska faktiskt komma med några tips idag, några musiktips!  ;) ♥
Jag har suttit och lyssnat på musikhjälpen på lektionen när jag jobbar nu i några dagar i rad. Det är faktiskt väldigt bra och lyssna på det för man hittar så mycket ny musik! Och jag har hittat en del låtar som jag tänkte sprida vidare till er och ni kanske tycker också att de var bra.. 
 
De är visst inte så kände och fanns inte på Youtube, så fick hämta de från SoundCloud. 
 
 Inte av mina favorit "nya" låtar, men den är ändå rätt svängig och glad låt! 
 
En låt som min älskling tipsade om, tycker den är jätte bra! ♥
 
En rätt mysig och lite somrig låt! 
 
 En rätt chill låt, värd att lyssna på! 
 
Det var allt från mig, just nu. :) 
Have a good day! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0