Jag önskar er en riktigt God Jul! ♥

Idag är typ denna dagen alla längtar till, man får julklappar, man får äta god mat, man är tillsammans med sin famlj & släkt och har kul, julafton snackar jag då om. :) 
 
Det är den dagen den mesta stressen släpper, alla barn blir glada för alla nya saker man får, alla människor som hållt på julmaten massa dagar före slipper ha de tankarna i huvudet och man är ledig (de flesta), både skola och jobb. 
 
Nu sitter jag iallafall på mitt rum i min nya tröja från Junkyard (SWEET) och leggins, och chillar! 
Har ätit både julmat, sett på Kalle Anka och öppnat julklappar. Jag fick lite blandat t.ex. kläder, böcker, en parfym, presentkort, kudde och handduk + lite annat också. (: Blev väldigt nöjd med allt jag fick iallafall! ^^
 
Hoppas ni också haft en bra julafton! ♥
 

Jag vill egentligen försöka vara lite julklädd idag, men det sket sig. Hade inga hela strumpbyxor hemma.. :( Så jag körde på Blåa Jeans (Gina Tricot), min vita mysiga stickade tröja och till matchade jag  med röda naglar och körde på en flätade knut på huvudet, jag orkade inte platta mitt hår, höhö. ^^ 
 
Kände mig ändå rätt fin, men kanske inte jätte julig, fast skulle bara vara hemma ju. ;) 
(om ni inte förstår vad jag skrev där uppe, så bytade jag om efter att jag fick min junkyard tröja. ;))
 
Vår julgran hemma i byn! ♥
 
& mina julklappar! (förrutom junkyard-tröjan som jag alltså har på mig) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0