Era dagens planer?

God morgon! ♥
Ligger här i min säng med datorn i knät och lyssnar på musik + bloggar. Jag vaknade runt halv nio idag, för att se julkalendern. Jag har det liksom som ett måste nu på julen! ;) Jag tycker julkalendern är rätt bra, spännande och sådär mysig, liksom. :) 
 
Sedan har jag också sett dagens avsnitt av "Bastian". Tycker den dokumentärserien är så spännande & intressant. Jag skrev till han som gjort den, på Facebook. Bl.a. berömde han för serien, för jag tycker den är så bra och då fick jag dessutom reda på att den inte var verklighet utan att det var skådespeleri. Men för mig spelar det ingen roll, tycker ändå den är jätte bra! :) 
 
Dagens planer? Vad ska ni göra idag? 
Jag ska iallafall alldeles strax ska jag gå och duscha och göra i ordning mig. Sedan ska vi ta in julsakerna och rensa bland dem, tror jag. Annars ska jag bara fixa min packning, vänta till Markus kommer hit, sedan drar vi vidare till Ellie. ^^
Tror inte jag berättat något om det, men jag ska på kalas (ellie vill kalla det kalas)/ fest hos Ellie, i eftermiddag/kväll. Jag tycker det ska bli trevligt att träffa massa kompisar som man inte brukar träffa och ännu bättre att min pojkvän dessutom är där samtidigt. Håhå. 
 
Men nu ska jag gå ner och duscha, sedan hjälpa mamma. Duktig som jag är. (a) 
 
Haha, puss! ♥ Ha en bra lördag, folks! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0