A la pictures on the apartment! ^^

Innan idag efter jag hade varit ute och fotograferat så passade jag samtidigt på att fotografera vår lägenhet eftersom det var efterfrågat. Den är inte så stor, men funkar för två personer iallafall. Ursäkta om det är lite stökigt, hehe. 
Här är bilderna på vår lägenhet.. 
 
Hall:
 
Matbord och dörr till toaletten:
 
Kök:
 
"Vardagsrum" :
 
"Sovrum" :
 
Gaderobsutrymme och i spegeln så ser ni också två stora fönster och där är bl.a. en uteplats. ^^
 
Och vi älskar vår lägenhet! ♥
 
 
Precis hemkommen från träningen. Där vi hade våde styrka och spelande. Styrkan var ganska hemsk, men dock en skön känsla efteråt. Höhö ^^
Jag fick både spelat lite fritt, tränat på slag och spelat två matcher. Förlorade ena matchen och den andra vet jag inte vad.. x) haha 
Styrkan dödade mina ben typ, men det är bra på en sätt ju (y) 
Nu ska jag göra mig ordning för att gå och lägga mig, sen innan jag ska nanna, så måste jag titta på "Bastian". Gör det ni också, vet jag! :)
 
Godnatt på er! ♥
 

Kommentarer
Postat av: ullis

Åh vad fin är lägenhet är :D

Svar: Tacktack ullis! :D
neadenlillas.blogg.se

2012-12-11 @ 23:24:45
URL: http://ullie.blogg.se
Postat av: Lena Björndahl

Kanonfint!
Köket ser inte alls dumt ut, kul med bra plats att laga käket på :)


Svar: Japp, tycker jag också! & tack! Nej, köket är rätt bra! Tycker det är lite lite plats faktiskt, speciellt om man ska diska och har mycket disk eller om man ska fixa mycket mat. ^^
neadenlillas.blogg.se

2012-12-11 @ 23:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0