Två trevliga dagar med älskade pojkvän & älskade vänner!

hejjhej! :)
Bloggningen för min del igår låg på noll, eftersom jag stack till stan tidigt och sedan till älskling.
Hade jätte mysigt hos älskling! Såg på film och mös. :)
Sov dessutom hos älskling. Vaknade vid halv 10, åt frukost och såg tv. Tv tittandet förblev också resten av dagen, haha. Så lite slappdag, det är skönt det också. :)
Ungefär vid 5-tiden åkte jag hemåt, tömde min väska och packade nytt, åkte sedan hem till Ellie, lämnade min väska och hämta upp henne. Sen skjutsade mamma oss till folkets park. Där skulle vi gå och titta på Y.E.S (det är en musiktävling för lokalband här i Trelleborg). Det var mycket skojigt! Träffade bl.a Ulrika, Hanna, Cornelia, Simon och lite annat folk. :) Efter Y.E.S gick vi och åt, hela gänget. För min del blev det sushi, mums!
Just nu sitter jag hemma hos Ellie, har snott hennes data. Mest för att göra er glada och uppdatera min blogg, hiihi!
Nu ska vi snart sova, själv börjar jag bli ganska trött, höhö. Nattinatti! ;*
Bild i repris! ;)
Imorgon blir det lite skejtande och gå på stan lite, ska försöka hitta en present till Pappa som fyller år imorgon, Grattis till han! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0