Vad händer? Hur är det med dig?

Hej! ♥
Någon, jag vet inte vem bad mig sluta skriva ordet "knas" så för att göra mina läsare glada så, okej jag ska försöka, men kan inte lova något! ;)

Idag har jag varit "in tha school" och haft typ lektioner x) Haha, men nej helt  normal dag typ förrutom att halva klassen var borta, för de var på sådan friidrottsdag i Trelleborg med mellanstadiet och hjälpte till där. Rätt skönt ändå, men kanske lite tråkigt, vad vet jag. x)
Efter skolan åkte jag hem, någon timma senare åkte jag och min pappa till Musikskolan, sen hem plugga engelska och lyssna på min älskade musik! (L)
Och just nu sitter jag och lyssnar på skrillex som jag typ älskar, älskar den´s musik, den är AWESOME! ♥
Jag chattar också med lite vänner på MSN, men måste hitta på något att göra! x)
Men...

IMORGON ÄR DET FREDAG! ♥
Awwwwwwwesome...! x)
Ha en bra kväll, så hörs vi imorgonkväll säkert, då är det fredag! ;) Kysssssssar! ♥

Klippt mig och såhär ser jag ut nu i min nya frisyr, trivs i det rätt mycket faktiskt! :)


Kommentarer
Postat av: Ellie

Skrillex är en person lilla du :p

2011-09-23 @ 15:44:16
URL: http://doxx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0