Suuunday! ♥

Godmorgon! ♥

Vaknade typ vid halv 10 idag av att pappa skrek att det var frukost, men så var jag så trött så jag somnade om igen och vaknade vid kl. 10 istället, men då hade mina föräldrar redan ätit frukost, så jag gick ner och åt frukost och nu sitter jag här i min säng och bloggar och tittar på mtv! :)

Idag kommer inte hända särskilt mycket, jag tror jag ska plugga till mitt So-prov som jag har imorgon eller på fredag (Man fick välja dag och om man vill göra det muntligt eller skriftligt), annars om jag inte ska plugga så ska jag väl bara ta det lugnt. :) Nea kanske skulle höra av sig om hon ville träffas, men vi får se. :)

Igår var jag i Malmö med Ellie, eftersom min kamera på min lilla mobil är sönder, så fota jag inget :(. Men jag kan visa vad jag köpte! :)

Ett par jeans:...



Och en T-shirt:...

+ 3 ringar som jag inte har fotat, kan visa de senare! :)

Här är lite andra saker jag köpt i veckan:

Dessa skorna:..


Och sen köpte jag denna älskade boken i tisdags:... :D
Hoppas boken är lika bra som filmen! ♥ För filmen är så riktigt cp bra, tycker jag. Mehe ♥
Asså ni borde verkligen se den, as bra! :D

Nej, nu ska jag fortsätta titta på tv, ha en bra dag folk! Ciiiiiiao! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0