I ♥ LINGVALLEN!

Hejhej!
Hemma nu igen efter en helg full med träning på Lingvallen uppe i Ängelholm, med den gruppen på gymnastiken som jag går i och resten av föreningen. Riiktigt Awesome helg! Har jätte mycket träningsvärk just nu dock! :/ Men det betyder förstås att man har tränat duktigt, vilket jag tycker själv att jag har denna helgen! :) hehe (a)
Jag klara att göra en pikerad volt och landa stående, vilket jag själv är väldigt stolt över, eftersom det var första gången! hihi (A)
Imorgon är det skola, vilket jag inte alls orkar -.-. Men aja, får försöka ändå. Haha :p
Går till 15,05 imorgon, helt okej dag, förrutom att det är måndag.. Och jag skulle vilja vara ledig imorgon eller iaf börja typ kl. 13 så man får sovmorgon typ till halv 11, haha är så grymt trött just nu, borde gå och lägga mig! Så jag säger Godnatt för min del, sov så jätte gott, för det ska jag banne med göra! x) Natti!

Hoppas ni haft en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0