Torsdag !

Hejhej! (: Har inte uppdaterat så mycket eftersom jag var i Stockholm i tisdags, det var både sorgligt och roligt. I tisdags kom vi hem ca. vid halv 10 och då var jag typ död, somnade direkt typ. x) Och igår umgicks jag med Ellie efter skolan, sen hem packa, plugga och träna fiol! :) Så var rätt upptagen då med, och nu har jag rätt bråttom, ska om ca. 25 minuter köra till musikskolan, sen efter musikskolan ska jag träffa Ellie och Hanna. Vi ska på bio ikväll! Vi ska se "Jag saknar dig" igen, hehe. Har redan sett den en gång, men den är så himla bra, tycker jag. Oavsett om den är väldigt känslig, sorglig, hemsk och rolig! (a) meeep ! x) Nej, nu måste jag börja fixa mig! Ha en bra kväll, folks! ♥ Ajdö ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0