Söndag - Härlig dag med sol! ♥

Hej! :)
Förlåt, idag är det söndag och jag bloggade senast i onsdags, opps :$ Tänkte faktiskt blogga igårkväll, men orkade inte. :/ 'Jag var jätte trött efter en hel dags shopping i Köpenhamn. :) Min mamma, syster och hennes son alltså min systerson och jag tog tåget över till köpenhamn igår och gick runt på ströget bl.a. Riiiktigt mysigt! :)
Denna helgen har varit en sån tjejhelg förrutom Melker då, men annars ;) För min pappa och min systers sambo och några kompisar har åkt iväg och hyrt någon stuga någonstans och fiskar, hoppas de också har det rolig och mysigt! :)
Idag ska vi åka in till Malmö, köpa vinterjacka! :)) Har längtat så mycket denna veckan efter att köpa ny jacka! :)
Fast funderar på om jag ska köpa en svart jacka, en röd jacka elr en typ "skogs"grön jacka? Tror det blir röd eller "skogs"grön jacka, Det är så fint! :)

Men nu måste jag fixa mig, ska plugga senare också när jag kommer hem eller kanske umgås med ellie! :) Vi får se ;) Ha en bra dag, ciiao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0