Onsdag - Kall & regnig dag! :( Men ända sååå AWESOME! ♥

Tjena bloggen! ♥
Dagen idag har varit rätt bra. Vaknade imorse vid halv 6, brukar i vanliga fall gå upp kvart i 6, men ville se om jag orkar att gå upp halv 6 och öhm.. det gjorde jag väl, men var helt jätte trött, visste knappt var jag va?! :o hahah
Iaf åt frukost och fixade mig och sånt, sedan gick jag upp och snackade med pappa och började titta på mobiler, hehe (a).
Gick till bussen, väntade på bussen, bussen kom, åkte till skolan, fast bussen tog världens omväg -.-, kom 5 minuter innan vi skulle börja när jag brukar vara där 15 minuter innan x), Gick i skolan, hade massa lektioner.. blablabla...

När vi slutade tog Hanna, Jag och Ellie bussen in till Trelleborg. Hanna gick till körskolan och jag och Ellie gick och tittade kläder, träffade Oskar och snackade lite med han och hans kompisar och bara gick runt. Helt jätte skum busschafför när vi satt på någon bänk, han typ stirrade ut oss.

Jag åkte hem vid 6-tiden typ, pluggade spanska lite snabbt. Sen börja jag möblera om på mitt rum, elr möblera och möblera, flyttade mitt skrivbord och bokhylla lite. Tyckte det blev helt okej. :) Just nu sitter jag i min fina röda fåtölj och bloggar, chattar på Skype och lyssnar på musik. Ska snart plugga lite igen, har spanskaprov på torsda nästa vecka, suck... :/

- Förlåt att bloggen är så tråkig just nu och att jag knappt har några bilder och sånt, men har så mycket annat att göra och det tar så långt tid att ladda över bilder :/, men ska försöka börja att lägga in bilder igen på lilla bloggen!

Men ni får ha en bra kväll nu, ska fixa lite med spanska nu. :) Ciao ♥


En fin bild sen förra året, vintern! Jag längtar tills det är dags att ta fram alla ljusstakar igen, det ser så fint ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0