Onsdag - helt normal dag... onormal*

Hej!
Längesen jag bloggade eller typ 4 dagar sen, förlåt för det! Men det är så mycket nu på veckorna, med skolan och allt. Jag umgås med vänner med skolan, pluggar, sitter vid datorn och gör annat och har helt enkelt inte lust att blogga, förlåt ska bättra mig på att blogga eller iallafall försöka! LOVAR!

Asså jag vet knappt själv vad som händer med mig.. Jag brukar oftast vara ganska ordningssam av mig, men just nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag, kläder överallt typ, helt stökigt och sånt. Varje kväll ändå, så gör jag annat än att städa, shiiit!.. Måste verkligen bättra mig, nu hör jag verkligen hur dåligt det låter, för det sjuka är att jag orkar knappt bo i sån här röra men ändå så städar jag inte.. :o Jag är skum, jag! x)

Håller just nu på att lyssna på musik, bloggar och tänker på vad jag ska ha på mig imorgon. :) Jag vill ha en ny vinterjacka!! Pappa och jag skulle åka in till Malmö någon dag och köpa det, men det har inte blivit av. :/

Aja.. Lite saker att göra nu alltså.. :)

1. Städa på mitt rum, så här blir lite rent och fint! :)
2. Ta fram kläder till imorgon till skolan, för jag gillar att ha det fixat eftersom jag är så trött på morgonen.
3. Ev. ringa pojkvännen och snacka med han om han har tid och lust. ♥
4. Dejta kudden! ♥

Så nu ska jag börja med alltså.. att städa! Ha en bra kväll, Adios bitches! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0