Fullt upp hela veckan!

Hehe, ja.. Ta hand om bloggen, ja.
Men okej, det har varit rätt mycket denna veckan. Hade spanskprov igår och har behövt träna på det och har haft massa annat pluggande att göra.

Just nu lyssnar jag på musik och väljer kläder som jag ska ha på mig ikväll. Jag ska hem till Ellie på typ filmkväll & middag, ska bli jätte mysigt och kul! :) Fast det är bara Hanna, Ellie och jag. Men tror det blir kul ändå! :)
Sover över där till imorgon och då åker jag tidigt därifrån sen åker pappa och jag vidare till Malmö på informationsmöte med STS språkresor och ska få veta lite mer om språkresorna och sånt. Har ju bokat språkresa till Jersey nästa sommar med en kompis. Ska bli AWESOME! ♥

Aja, ska fortsätta nu. Ha en fortsatt bra fredag och ta hand om era nära & kära! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0