Förlåt så himla mycket! ♥

(Inlägget är sen i söndags)


...För att jag inte har bloggat på suuuper länge typ. :(
Men jag har haft så mycket att göra, jag har praoat vilket menas att jag gått upp kl. 6 varje morgon i 2 veckor och kommit hem kl. 6 varje kväll typ, eller lite senare. Men iallafall vilket gjort att jag varit väldigt trött och sliten. Så har inte haft så mycket ork.. :/

Men under dessa 3 veckor ungefär har det hänt lite saker :)... :

- Jag har som sagt praoat
- Jag har varit i prag, på konfirmation´s resa ju.
- Jag har blivit konfimerad (Idag)
- Jag har fått ny mobil! (y' :D
- ... Och lite annat, tror jag säkert! :D


Iallafall idag har jag haft en jätte mysig mobil med min familj!

Det började med att..
Jag steg upp klockan halv åtta imorse och väckte mamma eftersom jag chockerande vakna först idag :o, men iallafall sen gick jag ner och duscha och började fixa mig inför konfirmationen! :)
Vid 10- tiden åker jag och pappa till Lilla Beddinge kyrka och pappa lämna av mig där. Då skulle jag och min konfagrupp och ledarna träna inför konfirmationen och bli fotad + att äta lite innan så vi inte var hungriga! :
Sen efter vi tränat och ätit och blivit fotade, fotografen var helt galen men ändå jäätte rolig! :D Men efter ja.. då var det dags, konfirmationen skulle börja, jag var så otroligt nervös att jag skulle trilla, inte kunna prata eller göra fel.. :/

Men allt gick bra! :D förrutom att jag snacka kanske lite snabbt, men annars gick det bra! (y' :)
Så nu är jag konfimerad! :D

Efter konfirmationen åkte jag och min familj till en restaurang som heter "Idala gård". Det är en restaurang med italiensk tema typ, mycket italiensk mat och viner. :) Vi åt brunch där och det var super gott! Pasta, pesto, lax, potatis, massa gott!
Till Maten öppnade jag presenterna som jag fick! :D Jag fick 2 Parfymer, 3 armband, 1 Ring, 2 Berlocker till mitt halsband och Twilight box med posters och klistermärken och lite sånt! (y' Sen fick jag också 50 Euro till Italien resan i sommar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0