sunday. ♥

Hejsan alla coola människor! ♥
Imorse vaknade Hanna och jag vid kl. 8, fast vi låg kvar till kll. 9, haha trööötta! x)
Men iaf, sen fixade vi oss och åkte in till stan till ishallen för Hanna skulle ju ta sitt skridskomärke och ja, hon klara det! :d Grattis till henne! ♥

Just precis har jag sett klart någon film som gick på kanal 9, den var jätte bra och det var hon tjejen som är med i hairspray. :p
Men yes, ikväll ska jag ta det lugnt, läsa min bok som jag har, för vi gör något svenskarbete i skolan och på fredag ska jag va sida 93 och jag är inte den snabba läsaren precis. ;)

haha, men nu ska jag se lite tv med min systerson! Love it! ♥
ciiiiiiiiiao! :d ♥

Kommentarer
Postat av: andreas

om du inte är snabb till att läsa då får du skynda dig :p

2011-03-19 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0