tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisdag! ♥

tjotjo! :)
Just nu sitter jag här vid datorn, har klätt på mig ska bara sminka mig och platta håret, sen är jag klar för skolan.

Var ledig igår, för vi hade öppet hus på skolan i lördags så fick kompledigt igår, hihi. Då umgicks jag med Ellie, vi vakna typ vid halv 10 igår och så gjorde vi frukost typ från kl 10 - halv tolv, haha :p. Men det blev plättar iaf,  det var väldigt gott! (y' hihi mums! ♥

Sen var vi lite i stan igår, jag köpte skosnören till min converse, det blev turkosa skosnören tills svarta converse, skiiit coolt! (Y) :d ♥


Skolan idag, yes och nu måste jag fortsätta fixa mig, ha en bra dag folk, hejdååååååååå! ♥

p.s skit cool måne igår x)


Feels like
a good day today, my friends!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhå jag förstår.

Låter som en trevlig dag :).

2011-03-24 @ 20:17:26
Postat av: andreas

ja månen var jätte cool.

lite onyttig frukost :P

2011-03-24 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0