Lööööööööördag & suuuuuper härligt väder! ♥

tjooo! :)
Okej, 3 dagar sen jag skrev sorry, har inte haft lust och mycket att göra! :p (typ)
Igår sluta vi skolan 14,10 som vanligt, sen gick jag och Hanna till hennes ridskolan, hon red och jag tittade på. Senare vid halv 6 så åkte vi hem till mig och Hanna sov här! :d Igår såg vi på film, åt lite godis och sånt och typ snackade bara. :))) skooojiit!
Idag vakna vi vid kl. 9 och senare vid kl. 11 åkte vi in till stan skulle leta skor och jeans till mig fast istället blev det 2 par skor (gula converse & ett par svarta coola skor, tycker jag! :)) Jag kan lägga in bild på dem senare! :d
Men det blev också nya solglasögon och 2 nitringar typ, Från Glitter! :)) fiiintfint, lägger upp bild senare, som sagt. :p

Imorgon så blir det väl umgås med Familjen, min syster, hennes sambo & deras son kommer hit då, Wiiiiiiiiho! :d

Nu ska jag och hanna ner och göra en "shaki shaki", haha nej milkshake men jag har kallat det shakishaki, hela tiden. hahahah, knas! :d

Vi hörs senare foolk! :d tjoooooooo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0