kooooooooooonfamöte tonight. :)

tjaaaaaaaaa! :d♥
Just nu har jag satt mig vid datorn lite, checkar av läget fast pga att mamma är nere och fixar sig och vi kan inte fixa oss samtidigt. :p
Idag är det onsdag vilket menas skola och konfirmations möte senare idag. I skolan idag har vi typ inga roliga lektioner idag, jo typ språk men det är inte så kul mer :/. Sen på konfirmation ska vi snacka om den 3-timmars långa filmer "Shindler´s list", tror jag den hette. :p


Men nu ska jag ner och fixa mig, ha en jätte bra dag, hejhej! ♥

Kommentarer
Postat av: emelieborgshammar

sv: rääätt ! ;D

2011-03-24 @ 07:15:32
URL: http://emmmse.blogg.se/
Postat av: Brinkphoto.favs.se

Den filmen är riktigt bra ! :D

2011-03-24 @ 20:45:36
Postat av: andreas

3 timmar lång film det låter lite tråkigt att sitta still så länge :p

2011-03-24 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0