7 Mars, 2011 ♥

hejhej! ♥
Kom hem för ungefär 40 minuter sen. Dagen idag har varit allmänt tråkig, tycker jag. Vi har haft matte, NO, Slöjd, Idrott och engelska, tror inte jag glömde något ämne nu. Men iaf roligast idag var slöjd, för jag var klar med mitt tråkiga korsstygn arbete så jag började på en body till min söta systerson! :d ♥ Den kommer bli suuuuuper fin, hoppas jag! :d

Nu ska jag snart laga mat och sen börja fixa mig till träningen. Ikväll på träningen blir det dans, inga redskap eller styrka, tror och hoppas jag på, haha. På gymnastiken har vi styrka varannan vecka och idag var det min grupps tur att ha styrka och jag är super trött så har verkligen ingen lust för styrka ikväll, så där hade jag tur! :)

Fick veta igår att vi har studiedag på torsdag! Loooooove it! ♥ Vet inte riktigt vad jag ska göra, tror jag ska typ åka in till trellestad eller så sover jag hos Ellie, sen kanske träffa någon som också är ledig då. Äschh.., vi får se.
Men nu ska jag ta och göra lite mat! Vi hörs kanske senare ikväll, om jag inte är för upptagen med att plugga.
Tjooooo! ♥ Ha en bra eftermiddag folks!

Här är en liten bild som jag fotade när vi var ute på fotorunda senast.



Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Nu blir det spännande med lelleswede ;))

2011-03-07 @ 22:09:49
Postat av: andreas

fusk att du har studiedag på torsdag jag vill också ha det :(<3

2011-03-08 @ 21:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0