Bildbomb skickade från Italien ;)

Hej! ♥
Eftersom jag varit utomlands så har bloggen fått stå ouppdaterad, hehe sorry för det. :/ Men jag kom hem för några dagen sen  från Italien. Jag har varit med min föräldrar och en kompis vid Genova-bukten, tror jag, I Vallecrosia. :)
Vi har ätit jätte god glass, Italiensk mat, badat i medelhavet, gått på massa marknader och varit i Frankrike! :D Riiktigt härlig semester, brun har jag blivit också! :)

Jag har köpt bl.a: Rosa Converse, En jätte söt klänning, ett par jätte coola byxor som är lite Indien-inspererade, haha x)
Och mycket mer!

Här kommer min bildbomb från Italien! :D


En fin bild från Livigno! Det var rikitigt coolt ljud där, för att alla kossor hade vars en bjällra. Det lät rätt så mycket, men riktigt coolt ljud! :)


På bergstopparna i Livigno ligger där ännu snö. :p Vi körde upp i bergen (alltså i Alperna), Jag fick stå i en snödriva i junimånad! :D jaaaaa.. haha x)


En fin stad någonstans i Alperna, tror det va i Schweiz. Är inte säker, kanske Italien eller Österike! :)


Ännu en fin bild, tycker jag då ;p Från den fina staden ;) (samma stad som bilden ovanför)


Heheh, en bild! ;)


... (y) / (n) ?


VATTENFALL (:         (bilden är tagen påvägen mot Vallecrosia)


fin bild? (a)  (bilden är tagen i Vallecrosia)


Bild från vår balkong :p


Bilden säger väl allt? ;p


Bergen som är lite längre bort, Det är Frankrike. :)


Hanna och jag ritade lite på stranden och fotade och skrev fina texter! ;p


..


Fotade lite blommor också! :) Rooooosa roooooos! x)


En av kvällarna var där typ en musikfestival. Där dem sålde ballonger, popcorn och sockervadd bl.a. Sen var där lite affärer som var öppna också, med rea!



Ett av banden som spelade på musikfestivalen..


Ett annat band, lite suddig bild bara :/


En bättre bild på ett av banden ^^


En fin kväll! :)


En fin bild! :)


Här är lite mer ritande på stranden, fast en annan kväll ;)


Mer ritande ;)


...


...


... (y) ?


...


...


En sån där fin kväll, igen! :)


En söt liten katt som har fått mat av någon snäll människa, för i Italien är det vilda katter typ.  :)


En fin men kanske lite suddig bild, I en liten mysig by som hette Soldano. :)


En fin somrig bild, tycker jag! Vad tycker ni? :D


En fin men suddig bild, typ? :p hehe (a)


...


Någon som hade haft tråkigt och ritat på marken, men tyckte ändå det var sött :p


En fin liten utsiktsbild ;)


En fin kväll till.. ^^


Mina föräldrar brukar nästan varje år köpa vin från ett gammalt par här i Vallecrosia och iår visade dem deras vingård där vinet odlats, så här är en bild från det! (:


En fin liten blomma (a)


En bild ute på parkeringen på vårt hotell på hemvägen i Schweiz! :) Fiin! (Hanna som är med på bilden)


En annan fin bild från Schweiz !


En till blommbild x)


Och till sist en bild på alla kläder & skor jag köpt under resan!
♥♥♥

Det blev en väldigt stor bildbomb, men hoppas ni tyckte alla bilder var fina!
&  Tack för en trevlig, rolig och härlig semester Hanna & Mina föräldrar! ♥

Italien 2011, Minne för livet! ♥

Kommentarer
Postat av: Markus

Soooooft :D

2011-07-12 @ 20:48:09
Postat av: Ellie

ÄNNTLIGEN har du uppdaterat !! :D



Sjukt härliga & suoer fina bilder !

What's up with the tupp ? :)

xDDDDD



:D

2011-07-12 @ 23:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0