Regnig dag :/

Sån otäck natt.. :(
Somnade typ vid kl. 12 typ inatt, sov till ca. 02,30 sen vaknade jag, tittar på min mobil hade fått sms.. svarade på smset, sen satte det igång, det blev fler och fler ord, elakare och elakare.. suck.. Nu är allt borta, har aldrig existerat. Wiiie! :D
Men iaf... sen kunde jag verkligen inte somna låg vaken till ca. 04.30... Hatar att inte kunna somna när man verkligen ska sova, arrrgh :o.
Fast jag somnade ändå vid 5-tiden typ, och sov ungefär till kvart i 10. :) Är inte så jätte trött, men hur har ni sovit inatt då? :) Bra eller dåligt?

Idag eller snart elr något, så kommer Ellie hit. Vi ska idag typ se på film, ta det lugnt eller något. Eftersom det är så tråkigt väder. :( Fast det kan vara skönt ibland också! :p

Vet ni vad? vet ni hur jag började min dag idag? x)
Jag började min dag med att möblera om mitt rum, haha. Lite knasit, kanske? :p
Haha, vad börja ni er dagen med? :)

Nej, nu ska jag gå ner och äta lite frukost eller någon frukt och göra en fruktmilkshake, mums! ♥

Ha en bra dag! Uppdaterar lite senare! ♥ Ciao!

- Du är som en dimma i mina ögon.

Jag, blåst? nej, min lilla vän det är du som är blåst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0