Lööööööööööördag! ♥

Men tja! ♥
Vaknade kl. halv 9 imorse, gick ner och duschade och fixade mig. Sen stack mamma och jag iväg och hämta min systers katt på ett katt & hund pensionat. :) Sen åkte vi in till Trelleborg, lämnade deras katt hemma hos dem, sen åkte Anna, Melker, Mamma och jag iväg medans Pappa & Svenne åkte iväg till malmö. :) Mamma, Anna, Melker och jag åkte bl.a till Swedala Outlet, det blev tyvärr inget nytt idag :(, fast fick kläder av Anna istället som hon köpt nu när hon varit borta! :D
Jag fick en magtröja typ, med långarmar som hennes kusin har haft på sena 80-talet typ, riktigt snygg! ♥ Sen fick jag ett as coolt linne med olika vespor på! :D (såna gamla mopeder) x)

Ikväll vet jag inte vad som händer, uppdaterar senare, tjoooooo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0