Fredag.. (y) ♥

Jag uppdatera aldrig igår för att.. jag vet inte x) hehe (a), förlåt!

Och har inte haft tid till att uppdatera idag heller! :p

Men kan uppdatera nu lite.

Ellie åkte hem för ca. 15 min sen. Jag har redan tråkigt... Jag tror jag börjar bli besatt av att umgås med folk.. :s
Typ.. jag smsar helt mycket, är inne på msn mycket och vill göra något heela tiden! Inte bara sitta stilla! och inte göra något... :o Det är så extremt tråkigt att ha tråkigt :o

Jag måste komma på något att göra! :o

Men iaf.. Imorse när vi skulle äta frukost så visste inte vi vad vi ville äta och det började närma sig Lunch lite, så vi tänkte att vi skulle göra en paaaaj! Så vi tog fram en bok som hette "500 Pajer". I den boken hittade vi hur man gjorde en pajdeg, så vi började göra den pajdegen, på en skala 1-10 så följde vi kanske receptet med en 3a, haha x) Sick!

Meeen... w/e. När pajen var klar så blev den väldigt god iaf! :D hehe (A) Helt överraskande :)


Ikväll, vad händer då? :o
Jag har ingen aning :o, helt tråkigt. Sitta här hemma och göra inget alls.. Buuuuuhuu! Fast kanske kan fixa med bloggheadern, den ska göras om för att den passar inte jätte bra till den nya bakrunden. :/ Eller spela sims 3 :p.
Förresten vad tycker ni om den nya bloggbakrunden? :)

Har ni något tips på vad man kan göra ikväll? Skulle uppskattas iaf! (a)

Ha en bra kväll! ♥ tjoooooooooooooooooooooooooo
Imorgon får jag träffa min syster, Meeeeeeeeeeeeelker och Svennnneeeee! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0