En väldigt trevlig dag men syster & systers familj! ♥

Hejsan! :)
Jag tog ju bussen imorse till min syster, sedan mötte jag upp dem. Efter det gick vi lite på stan. :) Min syster gick på MQ och jag gick till H&M, Lindex, Inter sport bl.a för att jag var på jakt efter en bikini som jag gillade.  :)
Senare gick vi och köpte Subway mackor och satte oss i parken och åt, Riiktigt mysigt! ♥
När vi hade ätit klart gick vi till en lekplats och lekte lite med Melker där. Senare cyklade vi till Dalabadet! Jag och min syster badade, riktigt *ajs kallt! :o Men aja, vi hade lovat att vi skulle bada iaf! Men det blev ett snabbt dopp. :p
Efter vid badet gick vi och fika lite, senare började vi cykla hemåt mot de igen. :) Då satte de igång en film och jag tittade lite på tv. Lite senare blev jag hämtad av mamma och vi åkte hem. Från jag kom hem till nu har jag tittat på film, packat, lyssnat på musik och snackat lite med en kompis. :)

Jätte mysig dag med syster, Svenne & systerson! ♥ Tack för dagen!

Hoppas ni också haft en bra dag! Ska.. se tv nu, tror jag. Ha en bra kväll!
♥ Tjooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0