13 juli, 2011! ♥

Hej ! :)
Idag har jag som jag berättade tidigare så umgicks jag med Nea ju. :) Vi tittade på en film och det var ju Love & Other drugs, den var väldigt bra, tyckte jag! :)

Nea åkte hem vid typ 4-tiden, tror jag. :p Efter det så städa jag lite här hemma, för jag hade lovat min mamma det, hehe (a). Sen la jag mig och titta lite på tv och smsade med några kompisar. :) Chill! ;p

Och nu sitter jag här och håller på att instrallera The sims 3, Destination Världen! :D haha, skit längsen jag spela The sims 3, så ska spela det nu snart eller imorgon om klockan blir för mycket. :p Har bestämt att jag ska sluta gå och lägga mig så sent och istället ta vara på sommarlovet och försöka göra saker nästan varje dag iallafall!
Såååå.. vad ska jag göra imorgon, haha? :p Hmmm.. jag har faktiskt ingen aning :(, buuuhuuu, gillar inte det :o

Men ni får sova gott sen! :) Ska fortsätta instrallera sen tror jag att jag ska gå och lägga mig, faktiskt! För det verkar ju inte hända något roligt ikväll :(. hehe (a)

Men sov gott folk! Så uppdaterar jag imorgon! & Jag lovar att jag ska försöka uppdatera mer, promise! ♥
Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0