2 Januari, 2011 ★♥

tjo! ♥
Jag och Hanna vakna ungefär för 40 minuter sen typ. :p Vi har varit nere och ätit frukost och nu sitter vi vid våra datorer. x) mehehe och nördar oss. ;)
Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jag vill åka till någon backe någonstans och åka pulka!, men jag vet inte om det blir av :/
Men Hanna och jag fått e nide att vi ska åka till Vallåsen och åka skidor i veckan som kommer nu, det verkar som det blir något av men vi vet fortfarande inte, men hoppas! :D
Men ni får ha en bra dag, nu ska Hanna och jag fortsätta nörda oss vi våra datorer!
Hejjsvejs! ♥♥

Och här får ni ett gott skratt, Hanna och jag titta på det igår vi satt och asgarva. hahaha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0