sjuuuuuuuuuuk fortfarande! ♥

hejhej! :)
Idag vaknade jag vid halv tio, har typ legat i min säng och nördat mig vid tv:n hela dagen. liiiite drygt ändå... :p
Typ imorse/förmiddags så frös jag jäääätte mycket, men sen tog jag en dusch ungefär vid lunch-tid och då blev det lite bättre, jag fryser fortfarande men nu kan jag iallafall slippa ligga under täcket så mycket fryser jag inte mer.

En sak som älskas!.. är att jag frågade min pappa om jag fick hyra en film från min tv, för vi har sånt så man kan hyra från boxen och pga att jag är sjuk så tyckte pappa att jag fick det bara för jag är sjuk och har så tråkigt. YEEY! :D jag hyrde "Step up 3". Den va riktigt bra! (y' Rekommenderas att se om man gillar Hiphop & dansfilmer! :))

Senare ikväll ska jag se "I rymden finns inga känslor" (Y) för den köpte mamma idag till mig! :D YEEEEY!! :D Mooooovie-time! ♥♥
Vad ska ni göra ikväll?

En helt sjuk saak som jag fick veta idag och det är att... Det är över 50 elever på min skola som är sjuka och att flera stycken har varit på vårdcentralen, men hmmm... vi får hoppas på att jag blir bättre!  (y'

Men ha en bra kväll/dag! ♥ Ha det så bra!! :) heeejdå ♥

Det här är en bild som jag fotade från vårt sovrumsfönster på klädesholmen!

Kommentarer
Postat av: andreas

det var jo bra att du kan se film och jag ska inget specielt i kväll :P det vanliga.

hehe

2011-01-31 @ 17:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0