sjuuuuuuuuuk :(

hejhej! ♥
Just nu sitter jag i min säng och tittar på "Camp rock 2". Jag och min säng har hållt ihop hela dagen, för idag har jag legat i min säng och nördat mig vid tv:n.., för att jaaaaag... vaknade upp jätte varm imorse och hade 39 graders feber och ont i halsen.
Så imorgon blir det ingen skola..., kul men ändå inte för jag hatar att va sjuk! :o okej, alla hatar väl att va sjuka, men jag gör det jääääätte mycket! :(

Men jag hoppas riktigt mycket att jag är frisk tills på fredag iallafall?!?! :o för då åker mamma & pappa till Stockholm och då kommer min syster, hennes sambo, melker, Sandra, Tobbe och Vincent hit! Så då MÅSTE jag  vara frisk! :o

Men den kväll består väl av film, chatta med någon på MSN och kanske spela The sims 3. :)
Vad ska ni göra?

Glöm inte att det är solsidan ikväll! :)

Ha en bra kväll, hejdå! ♥

mitt öga med redigering! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0