Sista dagen på lovet :(

Hejhej! :)
Nu har precis Hanna åkt hem, vi vakna vid kl. 9 imorse, gick ner och gjorde pannkakor, mums! ♥
Sen fortsatta vi titta på en film vi började titta på igår, det va "Remember me". :) Den är bra! (y'
Och efter filmen så titta vi lite på tv och satt vid datorn. :p Igår så va Hanna och jag riktigta nördar, både hon och jag spelade the sims 3 på vars 1 data, haha. :p Men det va kul! x)

Idag ska jag städa lite, förbredda skolsaker och kläder till träningen ikväll! :)
Imorgon börjar skolan, det ska bli kul men ändå inte. eftersom alla läxor! :o
Men jag har bestämt att jag verkligen ska satsa på skolan, och mina betyg måste jobba upp dem och snacka mer i skolan! :o

OCH ikväll börjar träningen!! Wooooho! :D fast tyvärr kanske min kompis ska svika mig med gymnastiken, men det e lugnt, I guess sorry Candice! va tvungen att skriva  :P, hehe ingen illa menat ;)♥.

Men det ska bli skit kul att det börjar igen och I can´t wait! :o ;p

Men ni får ha suuper bra dag! Nu ska jag ner och duscha och fixa mig, haaaij! ♥

Nyårs mat! Tumme upp på det! (y'

Kommentarer
Postat av: felicia andersson :)

Jag brände mig med locktången när jag lockade håret, blev ett rejält brännmärke precis under läppen typ.. :/

2011-01-10 @ 14:08:54
URL: http://feliciaabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0