plugggeri nuuuu! :)

Hejhej! :)
Som ni nu säkert sett vi detta laget så har jag gjort en ny bakrund på bloggen. Tyckte det behövdes en ny, för man måste ju förnya bloggen lite ibland ;), så gjorde det idag.
Men... över till min dag! :)

Idag har jag haft bild, hemkunskap, svenska, no, skulle haft matte men vi hade något som heter teknikåttan som är en tävling inom teknik då ;p, också var det tävlingsdagen idag så alla i 8.an gjorde typ något test till tävling. Hoppas det gick bra! :D

höhö, just nu sitter jag och lyssnar på Jay smith och ska snart plugga, så fort jag bloggat klart, haha ;)
Men ikväll ska jag väl plugga lite och sånt, förbredda lite med ett bild-arbete, tror jag och skriva lite på svenskbok. Idag när vi hade svenska så Ullis, Hanna och jag jobbade typ över lite på svenska för vi visste inte att vi hade slutat, men jag fastna helt och bara fortsatte och skriva, till slut fick jag sluta skriva för jag fick så ont i min hand, hahah. Mitt kapitel just nu som jag skriver på handlar om min skolgång som jag gått än så länge och alla minnen! ♥

Men ni får ha en super bra kväll, jag ska försöka ha det också! Vi hörs people! :) Hejjsvejs! :))

Gillar den bilden!
- Konfirmation imorgon ! Yes! :)

Kommentarer
Postat av: Lena Björndahl

Kul!

Fint foto på föregående, förresten!

2011-01-25 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0