Lööööööööööööööööööööööördag! :)

Tjooo! :)
Har inte bloggat på så länge, har inte haft lust och det har hänt lite saker. Men nu är det bättre igen och glööööööööömt!!! :o


Just nu sitter jag vid mina föräldrars data för min dator är inte igång och orkar inte starta min data, höhö :p
Veckan som har varit har väl varit bra förrutom en sak som har hänt som jag inte tänker skriva på bloggen, Men skit i det! :o Den är glömd! :o :D

Idag ska jag inte göra så mycket, umgås med familjen, I think! Eller så kanske det blir någon kompis, men jag tror jag ska ner och duscha nu och fixa mig, så ha en super bra dag med dimma (som är såååå drygt!), ,men hejhej!

Min coola bild jag har fotat nu i vinter! 8-)

Kommentarer
Postat av: Andreas

vad är det som har hänt??

finns om du vill snacka:)

2011-01-15 @ 19:52:01
Postat av: ida niehoff

SV: jag spelar inget på musikskolan, jag sjunger :)

2011-01-16 @ 10:26:03
URL: http://iidaniehoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0